Adauga nr tau de telefon
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzile de peste 190 Ron
Produse 100% Naturale

FAQ

INTREBĂRI FRECVENTE: COMANDĂ

Comenzile se plasează exclusiv online, pe www.orangevalley.ro .
Adaugi produsele în coș, accesezi coșul din colțul dreapta-sus și urmezi pașii indicați pentru a finaliza comanda.
Poți căuta produsul dorit direct în secțiunea specială de căutare, navigând în categoriile de produse din meniul afișat.

INTREBĂRI FRECVENTE: MAGAZIN FIZIC

INTREBĂRI FRECVENTE: CONT

E simplu! Dai click pe pictograma alăturată coșului de cumpărături, din colțul dreapta-sus, introduci detaliile cerute pentru crearea contului, bifezi căsuța pentru acceptarea termenilor și condițiilor și apoi creezi contul.

Pe lângă posibilitatea de a salva produsele preferate și de a verifica comenzile, crearea unui cont pe site-ul nostru aduce și beneficii precum aplicarea unei reduceri de 10% în momentul cumulării comenzilor în valoare de 700 de lei.

Abonându-te la newsletter-ul Orange Valley, vei fi la curent cu toate noutățile și surprizele pe care ți le pregătim și nu vei rata lansările de produse, ofertele promoționale sau informațiile despre beneficiile produselor.

Te poți abona foarte simplu, din pagina de homepage, urmând pașii pe care îi vei primi pe email.

INTREBĂRI FRECVENTE: PRODUSE

Termenul de valabilitate al produselor diferă în funcție de sortimente, însă pentru toată gama de produse Orange Valley, acesta se aplică din momentul intrării în posesie al comenzii.

Sucul de cătină este valabil timp de 14 zile, siropurile – 30 de zile, 2 ani pentru uleiul de cătină și 6 luni pentru crema de cătină.

Recomandăm păstrarea produselor la frigider din momentul intrării în posesie al comenzii, chiar dacă nu s-a început consumul acestora.

Prețul produselor diferă în funcție de sortimente și de cantitatea acestora. Prețurile pot fi vizualizate pe site, accesând link-ul următor: https://orangevalley.ro/shop/

Desigur! Ne poți comunica acest lucru printr-un e-mail la adresa contact@orangevalley.ro și te vom ajuta să înlocuiți produsul.

Da, ingredientele pe care le folosim sunt certificate Bio.

INTREBĂRI FRECVENTE: LIVRARE

Da, livrăm oriunde în țară.

Costurile de transport sunt de 20 RON pentru comenzi cu valoare mai mică de 190 RON. În funcție de destinația de livrare, prețul transportului poate varia; există anumite localități pentru care se percepe un cost mai mare, fiind vorba despre kilometri suplimentari.

Pentru distribuirea comenzilor, colaborăm cu FAN Courier.

În cazul comenzilor plasate de luni până joi, timpul estimat de livrare este de 48 de ore. În ceea ce privește comenzile plasate de joi până duminică, acestea sunt depuse la curier la începutul săptămânii care urmează. Procedăm astfel pentru a ne asigura că produsele ajung la dumneavoastră proaspete și nu sunt deteriorate din cauza depozitării pe timpul weekend-ului.

Atunci când curierul predă coletul, este necesar să introducă în sistem codul PIN pentru livrare. Acest cod poate fi găsit cu ușurință în SMS-ul primit de la firma de curierat în ziua livrării coletului.

Nu îți face griji! Vom identifica coletul împreună cu partenerii noștri de la firma de curierat. În cazul în care comanda ta a fost livrată incomplet, ne poți comunica printr-un e-mail la adresa contact@orangevalley.ro  Te rugăm să ne spui care este numărul comenzii tale și AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificările necesare.

Momentan, putem expedia produsele extern doar în anumite zone din Anglia. Comenzile pot fi plasate pe email la contact@orangevalley.ro sau prin intermediul formularului de contact . Costul transportului pentru comenzile externe este de £1.3/kg, însă pentru comenzile mai mici de 20 de kg, transportul costă £30.

Plasăm comenzile externe la curier în fiecare joi, iar timpul estimat de livrare este de 48-72 de ore.

INTREBĂRI FRECVENTE: RETUR

Returul se poate face în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea comenzii și se poate efectua doar în cazul în care comanda a depășit termenul de livrare fără ca vânzătorul să comunice acest lucru în prealabil sau în cazul în care coletul sau produsele sunt deteriorate. Recomandăm ca în astfel de cazuri returul să se facă imediat. Reclamații ulterioare legate de acest lucru nu vor fi valabile.

Nu pot fi returnate produsele care:

  • prezintă urme vizibile de utilizare
  • au ambalajul desigilat
  • au eticheta deteriorată

În cazul în care doriți să returnați un produs, contactați-ne la adresa de e-mail orangevalleybio@gmail.com

Da, returul este gratuit.

Pentru cazurile în care se dorește retur, iar plata s-a efectuat online, restituirea banilor se face în decurs de 14 zile calendaristice de la primirea returului, în același cont din care s-a efectuat plata.

Continuă
0 Produse
FINALIZEAZĂ
TOTAL: lei